Бектенова Асель Мергалыевна |
|
Диссертацияның тақырыбы |
Оқушылардың дарындылығын дамытудың жеке траекториясын қалыптастырудың көп өлшемді әдістері мен ақпараттық модельдерін жасау |
Отандық ғылыми кеңесші |
Денисова Наталья Федеровна, физико-математика ғылымдарының кандидаты наук, доцент, проректор ғылыми-зерттеу жұмысы және ақпараттандыру бойынша Д.Серикбаев атындағы ШҚТУ проректоры, Өскемен қ. |
Шетелдегі ғылыми кеңесші |
Бобров Леонид Куприянович, техника ғылымдарының докторы, профессор, ХИ 15, Новосибирск мемлекеттік экономика және басқару университеті, Новосибирск қ., Ресей. |
Негізгі ғылыми нәтижелері |
1. Дарынды балаларды анықтауға негізделген бағдарламалық жасақтама жүйесін жобалау әдістемесі жасалды. 2. Оқушының жеке қажеттіліктеріне, қызығушылықтарына бағытталған оқу ресурстарын синтездеу міндеті тұжырымдалды. 3. Материалды сәтті игеру үшін оқушының жеке қажеттіліктерін, қызығушылықтарын, дарындылығын анықтайтын жаңа алгоритмі құрылды. 4. Дарынды оқушыны критерийлерін анықтау ананлизіне негізделген модель құрылды. 5. Диссертацияның теориялық бөлігінің нәтижелері негізінде мамандандырылған Білім беру ортасының бағдарламалық жасақтамасы жасалды. 6. Жеке траектория қалыптастыруға критерилер есебінің алгоритмі мен моделі құрылған. |
Тікелей нәтиже |
Жұмыс барысында. |
Ғылыми еңбектері |
1. Бектенова А.М., Сейтахметова Ж.М. Theoretical aspects of introducing personalized training. VI ХҒПК «Жастар шығармашылығы инновациясының Қазақстанды дамыту» Өскемен қ. 2. Бектенова А.М., Сейтахметова Ж.М. Сандық трансформация дәуіріндегі мектеп түлегінің құзыреттілік моделі. Халықаралық ғылыми-практикалық конференция. Шымкент қ. |
Хирш Индексі |
- |
Қаржыландырылатын ғылыми-зерттеу жобалары |
- |
Шет тілдерін меңгеру деңгейі |