Қостанай, Қазақстан Республикасы. СарыарқаАвтоПром автомобиль зауытында дуальды оқыту бағдарламасының кезекті кезеңі басталды. Дуальды оқыту бойынша оқи отырып, студенттер теориялық білімді нақты өндірістік жағдайларда қолданады. Бұл жоба студенттердің кәсіби дағдыларын дамытуға бағытталған және оларды зауыттың өндірістік процестеріне біріктіруге мүмкіндік береді.
Биыл бағдарламаға халықаралық инженерия мектебінің "Көлік, көлік техникасы және технологиялары", "Механика және металл өңдеу", "Тасымалдауды ұйымдастыру, қозғалыс және көлікті пайдалану" білім беру бағдарламаларының 3 және 4 курс студенттері қатысты. СарыарқаАвтоПром негізінде олар өндірістің әртүрлі аспектілерін зерттейді-конвейерлік құрастырудан бастап сапаны бақылау мен өндірістік процестерді басқаруға дейін.
СарыарқаАвтоПромда дуальды оқыту бағдарламасының мақсаттары:
- Мамандардың практикалық дайындығын арттыру. Студенттер заманауи жабдыққа қол жеткізіп қана қоймай, олармен білім мен дағдыларды бөлісетін тәжірибелі мамандармен қатар жұмыс істейді.
- Нақты өндірістік процесте табысты жұмыс істеу үшін қажетті құзыреттерді дамыту. Бұған сапаны бақылау, өндірістік стандарттарды сақтау және автомобиль өндірісінде заманауи технологияларды қолдану дағдылары кіреді.
- Студенттердің жұмыс жағдайына жедел бейімделуі. Тағылымдама кезеңінде студенттер корпоративтік мәдениетпен танысады, бұл оларға ұжымның толыққанды қатысушысы болуға және оқу аяқталғаннан кейін зауыт жағдайына тезірек бейімделуге мүмкіндік береді.
Жоба сонымен қатар жергілікті экономиканың білікті кадрларға деген қажеттілігін қамтамасыз етуге бағытталған. Қостанай өңірі қарқынды дамып келеді және СарыарқаАвтоПром сияқты кәсіпорындар жоғары технологиялық желілерде тиімді жұмыс істей алатын даярланған кадрларға аса мұқтаж. Дуалды оқыту арқылы зауыт жас мамандарға инвестиция салуға және осылайша компанияның болашағын және жалпы аймақтың дамуын қамтамасыз етуге мүмкіндік алады.
СарыарқаАвтоПром зауытында дуальды оқыту-бұл жай ғана тәжірибе емес. Бұл студенттер үшін инновациялық өндірістің бір бөлігі болудың, озық технологиялармен тәжірибе жинақтаудың және нақты жағдайларда мәселелерді шешуді үйренудің бірегей мүмкіндігі.