Конкурс атауы: ғылыми гранттарды қаржыландыру және (немесе) 2023-2025 жылдарға арналған ғылыми-техникалық жобалар.
Жоба жетекшісі: Кульгильдинова Тулебике Алимжановна, педагогика ғылымдарының докторы, профессор, халықаралық коммуникациялар кафедрасының, Абылай хан атындағы ҚазХҚжӘТУ.
Идентификаторлар:
- Scopus Author ID 57189995498 ( https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57189995498),
- ORCID 0000-0002-7758-0758 (https://orcid.org/0000-0002-7758-0758)
Жобаның зерттеу тобы
№ | ТАӘ | Жоба бойынша лауазымы | Сәйкестендіргіштері (Scopus Author ID, Researcher ID, ORCID, егер бар болса) және тиісті бейіндерге сілтемелері | ||
---|---|---|---|---|---|
1 | Сарсембаева Арайлы Алибековна | Жетекші ғылыми қызметкер | ORCID 0000-0003-2239-8358 https://orcid.org/0000-0003-2239-8358 | ||
2 | Сурова Дарья Сергеевна | Аға ғылыми қызметкер | ORCID 0000-0003-1847-8697, https://orcid.org/ 0000-0003-1847-8697 | ||
3 | Калелова Индира Маулкановна | Ғылыми қызметкер | ORCID 0000-0001-9631-2129, https://orcid.org/0000-0001-9631-2129 | ||
Жас ғалымдар (40 жасқа дейін + оқытушылар (студенттер, магистранттар)) | |||||
№ | ТАӘ | Жоба бойынша лауазымы | Сәйкестендіргіштері (Scopus Author ID, Researcher ID, ORCID, егер бар болса) және тиісті бейіндерге сілтемелері | Ескерту (ПОҚ, студент, магистрант, докторант) | |
1 | Какишева Лаззат Жазылбековна | Кіші ғылыми қызметкер | Scopus Author ID: 57353119400, https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57353119400 ORCID 0000-0002-5900-8125, https://orcid.org/0000-0002-5900-8125 |
ПОҚ | |
2 | Урюстюмова Айзат | Кіші ғылыми қызметкер |
ORCID 0000-0002-7189-1053, https://orcid.org/0000-0002-7189-1053 |
ПОҚ |
Жобаның аңдатпасы
Бейресми білім беру өмір бойы құзыреттілікті жетілдіруді ынталандыратын, жаңа формациядағы кадрларды даярлауға ықпал ететін тетіктердің бірі ретінде қарастырылады. Бейресми білім беру әр түрлі формада болуы мүмкін және қосымша құзыреттіліктерді қалыптастыру бағдарламаларын, семинарларды, форумдарды, жеке тұлғаны дамыту бастамаларын қамтуы мүмкін.
Процеске бағдарланған тәсілдерге негізделген білім беру ортасы әртүрлі контекстік жағдайларда қолданылатын тәжірибені қалыптастырады, білім алушылардың жеке өзін-өзі сәйкестендіруіне ықпал етеді, Қазақстанның инновациялық дамуына серпін бере алатын мамандар мен кәсіпқойларды қалыптастырады.
Жобаның маңызды ғылыми әлеуеті-бейресми білім үштік немесе «студент – университет – сыртқы орта» сияқты компоненттердің үштігі ретінде қарастырылады. Бұл тәсіл тиісті білім беру ортасын модельдеу процесіне толық және егжей-тегжейлі қарауға мүмкіндік береді. Бейресми білім беруді жүзеге асыру студентке белгілі бір құзыреттіліктер үшін оқу орнын таңдау мүмкіндігінен тұратын академиялық еркіндік береді (бұл әртүрлі университеттер, кәсіпорындар және білім беру қызметтерін ұсынатын басқа ұйымдар болуы мүмкін), білім беру мазмұнын сыни тұрғыдан түсіну негізінде өзіндік білім беру траекториясын құру мүмкіндігі, сондай-ақ оқу процесінің эмоционалды-психологиялық жайлылығы.
Бейресми білім беру моделінде «университет» онлайн білім беруді дамыту, озық курстар құру арқылы білім беру қауымдастығының белсенді қатысушысы болады. Ішкі және сыртқы білім беру ұйымдарының курстарын қайта есептеу жүйесі жеке сұраныстарды қанағаттандыруға бағытталған инновацияға ашық университеттің имиджін қалыптастырады.
Жобаны іске асыру серіктестік қатынастарды дамытуға, Қазақстанның экономикасы мен өнеркәсібін жаңарту мақсатында ынтымақтастықтың икемді нысандарын құруға жаңа серпін береді. Қазақстанның кәсіпорындарында жан-жақты тұлғалар болып табылатын жоғары кәсіби мамандар болады, ал түрлі курстар, семинарлар, тренингтер ұсынатын ұйымдар өз аудиториясын кеңейтуге, көптеген адамдармен өз идеяларымен бөлісуге мүмкіндік алады.
Мақсаты:
«Студент – университет – сыртқы білім беру ортасы» бейресми білім берудің бейімделу моделі және білім алушылардың өзін-өзі тәрбиелеуі мен өзін-өзі сәйкестендіруін ынталандыратын және білім беру қызметін өзін-өзі ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыратын қолайлы білім беру ортасы.
Жобадан күтілетін және қол жеткізілген нәтижелер:
Жыл | Зерттеу бойынша алынған нәтижелері. Жарияланымдар (оларға сілтемелері бар) мен патенттер; әлеуетті пайдаланушыларға арналған ақпарат |
---|---|
2023 жыл |
|
2024 жыл |
|
2025 жыл |
|
Инфографика