Конкурс атауы: ғылыми гранттарды қаржыландыру және (немесе) 2023-2025 жылдарға арналған ғылыми-техникалық жобалар.

Жоба жетекшісі: Кульгильдинова Тулебике Алимжановна, педагогика ғылымдарының докторы, профессор, халықаралық коммуникациялар кафедрасының, Абылай хан атындағы  ҚазХҚжӘТУ.

Идентификаторлар:

Жобаның зерттеу тобы

ТАӘ Жоба бойынша лауазымы Сәйкестендіргіштері (Scopus Author ID, Researcher ID, ORCID, егер бар болса) және тиісті бейіндерге сілтемелері
 1 Сарсембаева Арайлы Алибековна Жетекші ғылыми қызметкер ORCID 0000-0003-2239-8358 https://orcid.org/0000-0003-2239-8358
2 Сурова Дарья Сергеевна Аға ғылыми қызметкер ORCID 0000-0003-1847-8697, https://orcid.org/ 0000-0003-1847-8697
3 Калелова Индира Маулкановна Ғылыми қызметкер ORCID 0000-0001-9631-2129, https://orcid.org/0000-0001-9631-2129
Жас ғалымдар (40 жасқа дейін + оқытушылар (студенттер, магистранттар))
ТАӘ Жоба бойынша лауазымы Сәйкестендіргіштері (Scopus Author ID, Researcher ID, ORCID, егер бар болса) және тиісті бейіндерге сілтемелері Ескерту (ПОҚ, студент, магистрант, докторант)
1 Какишева Лаззат Жазылбековна Кіші ғылыми қызметкер Scopus Author ID: 57353119400, https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57353119400
ORCID 0000-0002-5900-8125, https://orcid.org/0000-0002-5900-8125
ПОҚ
2 Урюстюмова Айзат Кіші ғылыми қызметкер

ORCID 0000-0002-7189-1053, https://orcid.org/0000-0002-7189-1053

ПОҚ

 

Жобаның аңдатпасы

Бейресми білім беру өмір бойы құзыреттілікті жетілдіруді ынталандыратын, жаңа формациядағы кадрларды даярлауға ықпал ететін тетіктердің бірі ретінде қарастырылады. Бейресми білім беру әр түрлі формада болуы мүмкін және қосымша құзыреттіліктерді қалыптастыру бағдарламаларын, семинарларды, форумдарды, жеке тұлғаны дамыту бастамаларын қамтуы мүмкін.

Процеске бағдарланған тәсілдерге негізделген білім беру ортасы әртүрлі контекстік жағдайларда қолданылатын тәжірибені қалыптастырады, білім алушылардың жеке өзін-өзі сәйкестендіруіне ықпал етеді, Қазақстанның инновациялық дамуына серпін бере алатын мамандар мен кәсіпқойларды қалыптастырады.

Жобаның маңызды ғылыми әлеуеті-бейресми білім үштік немесе «студент – университет – сыртқы орта» сияқты компоненттердің үштігі ретінде қарастырылады. Бұл тәсіл тиісті білім беру ортасын модельдеу процесіне толық және егжей-тегжейлі қарауға мүмкіндік береді. Бейресми білім беруді жүзеге асыру студентке белгілі бір құзыреттіліктер үшін оқу орнын таңдау мүмкіндігінен тұратын академиялық еркіндік береді (бұл әртүрлі университеттер, кәсіпорындар және білім беру қызметтерін ұсынатын басқа ұйымдар болуы мүмкін), білім беру мазмұнын сыни тұрғыдан түсіну негізінде өзіндік білім беру траекториясын құру мүмкіндігі, сондай-ақ оқу процесінің эмоционалды-психологиялық жайлылығы.

Бейресми білім беру моделінде «университет» онлайн білім беруді дамыту, озық курстар құру арқылы білім беру қауымдастығының белсенді қатысушысы болады. Ішкі және сыртқы білім беру ұйымдарының курстарын қайта есептеу жүйесі жеке сұраныстарды қанағаттандыруға бағытталған инновацияға ашық университеттің имиджін қалыптастырады.

Жобаны іске асыру серіктестік қатынастарды дамытуға, Қазақстанның экономикасы мен өнеркәсібін жаңарту мақсатында ынтымақтастықтың икемді нысандарын құруға жаңа серпін береді. Қазақстанның кәсіпорындарында жан-жақты тұлғалар болып табылатын жоғары кәсіби мамандар болады, ал түрлі курстар, семинарлар, тренингтер ұсынатын ұйымдар өз аудиториясын кеңейтуге, көптеген адамдармен өз идеяларымен бөлісуге мүмкіндік алады.

Мақсаты:

«Студент – университет – сыртқы білім беру ортасы» бейресми білім берудің бейімделу моделі және білім алушылардың өзін-өзі тәрбиелеуі мен өзін-өзі сәйкестендіруін ынталандыратын және білім беру қызметін өзін-өзі ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыратын қолайлы білім беру ортасы.

Жобадан күтілетін және қол жеткізілген нәтижелер:

Жыл Зерттеу бойынша алынған нәтижелері.
Жарияланымдар (оларға сілтемелері бар) мен патенттер; әлеуетті пайдаланушыларға арналған ақпарат
2023 жыл
  • ЖБССҚК  (Ғылым және жоғары білім саласындағы сапаны қамтамасыз ету комитеті) (КОКСНВО) ұсынған рецензияланатын шетелдік және (немесе) отандық басылымдардағы 2 мақала және (немесе) шолу («педагогикалық ғылымдар", «филологиялық ғылымдар» бағыттары бойынша). Басылымда бейресми білім беру тұжырымдамасының теориялық негіздемесі, оның ғылыми-теориялық тәсілдері мен қағидаттары ұсынылатын болады;
  • Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ-да бейресми білім беруді енгізу бойынша жол картасы.
2024 жыл
  • ҒЖБССҚК ұсынған рецензияланатын шетелдік және (немесе) отандық басылымдардағы 2 мақала және (немесе) шолу («педагогикалық ғылымдар», «филологиялық ғылымдар» бағыттары бойынша).  Мақалаларда зерттеудің кезеңінің нәтижелері: бейресми білім беру моделін құру және осы білім беруді қолдайтын білім беру ортасын қалыптастыру механизмдері ұсынылады;
  • «Студент – университет - сыртқы білім беру ортасы» бейресми білім беру моделінің ғылыми-теориялық сипаттамасы бар монография;
  • ЖОО-да бейресми білім беруді ұйымдастырудың ғылыми-әдістемелік және практикалық негіздері бойынша оқу құралы;
  • Қазақстан мен шет елдердің университеттерімен және оқытудың әртүрлі мазмұны мен форматтарын ұсынатын құрылымдармен ынтымақтастық туралы келісімдер;
  • Қосымша білім беру форматындағы онлайн курс.
2025 жыл
  • білім алушылардың өзін–өзі тәрбиелеуі мен өзін–өзі сәйкестендіруін ынталандыратын және білім беру қызметін өзін-өзі ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыратын қолайлы білім беру ортасын құруға арналған «Студент – университет - сыртқы білім беру ортасы» бейресми білім беру моделі;
  • Social Science Citation Index, Arts and Humanities Citation Index және (немесе) Web of Science базасында индекстелетін және (немесе) Scopus базасында кемінде 35 (отыз бес) citescore бойынша процентилі бар рецензияланатын ғылыми басылымда 2 (екі) мақала немесе шолу (мысалы, Journal of Language сияқты, Identity & Education, ISSN: 1532-7701 әсер ету факторы: 1.273 Ranking: 110/184 (Linguistics) және 205/243 (Education & Educational Research), CiteScore: 1.19 87% 127/1032 Linguistics and Language (Scopus) https://www.scopus.com/sourceid/12100155706);
  • жарияланымдарда «Студент – университет - сыртқы білім беру ортасы» бейресми білім беру моделін енгізу бойынша педагогикалық эксперименттің нәтижелері ұсынылатын болады;
  • бейресми білім берудің ғылыми-әдістемелік негіздері мен практикалық аспектілері монографиясы;
  • Қазақстанның жоғары оқу орындарының білім алушыларына арналған бейресми білім берудің онлайн шолу анықтамасы (мобильді қосымша түрінде);
  • Жоба тақырыбына арналған республикалық деңгейдегі семинар/онлайн мастер класс ұсынылады.

Инфографика